2020. március 26., csütörtök

Medvehagymakrémleves

Az utolsó piaci látogatás alkalmával (mintha a múlt században lett volna, pedig egy hete mindössze...) hozott a férjem három csomag medvehagymát, ami hát egy elég tekintélyes mennyiség. Kornyadozott a hűtőben pár napot, de arról szó sem lehetett, hogy ne használjam fel, így csináltam egy medvehagyma pestós tésztát, illetve egy krémlevest belőle.



Hozzávalók 4 főre:
2 nagy szem burgonya
1 zöldségleves kocka
1,5 csomag medvehagyma
pár csepp olaj a tálaláshoz
1 gerezd fokhagyma (opcionális)

bors

Elkészítés:
A krumplit felkockáztam, odatettem sós, zöldségleves kockás vízben megfőni. Amikor megpuhult, átöntöttem a levest a turmixgép (üveg, hőálló) tartályába, összeturmixoltam, menet közben beledobáltam a medvehagymát is. Így az elég jól megtartotta a szép színét. Megkóstoltam, majd küldtem a tartályba egy kis gerezd fokhagymát is, hogy erőteljesebb ízű legyen, de lehet, hogy ez nem mindenkinél lesz majd szükséges.

Visszaöntöttem a lábasba, visszamelegítettem, megborsoztam, és kész is volt.
Krutonnal, pirítóssal isteni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése