2014. április 28., hétfő

Ételfotó workshop

Ugyan a születésnapom csak májusban lesz - hacsak érdeklődés hiányában el nem marad... na jó, biztosan eszembe fog jutni, hogy már megint öregebb lettem egy évvel, miközben épp Párizs utcáin sétálok... -, az én tündér lányom meglepett ezzel az ételfotós workshoppal, mert most, hogy már van egy klafa kis tükörreflexes gépem, nem ártana hozzácsatolni némi tudást is. 
Studer-Tüske Veronika fotóit régóta imádom, és bár kiderült szombaton, hogy más stílusú fotók azok, amiket szeretünk, ez mégsem ellentmondás. Mert más dolog más képét csodálni, és más dolog saját fotót készíteni. Én nagyon szeretem a kissé túlexponált képeket, számomra ezek napfényt, életörömet sugároznak. A nap végére nagyon elfáradtam, de azt hiszem, valami elindult a fejemben... azóta csak ételfotós oldalakat bújok.
Ezt a citromos beállítást nem én kreáltam, de nagyon tetszett.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése