2014. május 2., péntek

Sült karfiol fetával, újhagymával és paprikával


Igen, tudom, hogy a hús nélküli ételek kategóriájába jelöltem a receptet, a képen pedig ott piroslanak a grillezett csirkemell szeletek, de a lényeg ebben a bejegyzésben a saláta. Ami nagyon finom. Kellően roppanós, kellően sós, kicsit langyos. Pont, ahogy szeretem.

Hozzávalók:

fél fej karfiol
fél piros kaliforniai paprika
3-4 szál újhagyma, ízlés szerint
feta sajt ízlés szerinti mennyiségben
só, bors, olívaolaj
olasz fűszerkeverék

Elkészítés:

A karfiolt megmostam, megszárítottam és kis darabokra vágtam. Nem bajlódtam azzal, hogy rózsákra szedjem, aprítottam, ahogy értem a késsel. Sütőpapírral bélelt tepsire ettem, meglocsoltam olívaolajjal, sóztam, borsoztam, megszórtam a fűszerkeverékkel, és 200 fokos sütőben megégettemsütöttem. Időközben a hagymát, paprikát apró darabokra vágtam. Amikor a karfiol elkészült, tálba szedtem, még forrón rámorzsoltam a fetát, hozzáadtam a zöldségeket. Most grillezett csirkemell került mellé, de önmagában is remek étel. GI-diétában különösen ajánlott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése