2014. április 1., kedd

Guacamole

A héten az avokádóról írtam egy kis összefoglalót az izeselet.hu-ra, most pedig álljon itt az én guacamole receptem - mármint ahogy én készítem, természetesen nem én találtam ki -, hogy az általános tudnivalók mellé praktikusan felhasználhatót is nyújtsak. A cikk itt olvasható. 
Rémesen egyszerű elkészíteni, vendégségben nagy sikert lehet vele aratni, és csúnyán rá lehet kattanni. Nekem legalábbis sikerült. Viszont a guacamole becsípődés azzal a pozitívummal jár, hogy az ember kikísérletezheti, melyik változat ízlik neki a legjobban. Nekem ez.


Hozzávalók: 

1 érett avocado
2 szál újhagyma zöldjével együtt
1 nagyobbacska gerezd fokhagyma összezúzva
1 kis piros chili apróra vágva
1/2 lime leve
1 paradicsom kimagozva, apróra vágva

bors

Elkészítés:

Az avokádót kettévágom, kimagozom, megszabadítom a héjától. Villával pépesre töröm a gyümölcshúst, meglocsolom a lime levével, hozzákeverem a többi hozzávalót. Friss pirítóssal tálalom.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése