2013. május 11., szombat

Keménytojás Moghlai szószban




Az alábbi recept Madhur Jaffrey indiai szakácskönyvéből származik. Roppant gyorsan és egyszerűen elkészíthető vacsora, osztatlan elismerés fogadta minden családtagom részéről.


Hozzávalók:
 
személyenként 2 db keménytojás (én most 8 darabot főztem meg, ennyihez elég volt a szósz)
1 kis fej vöröshagyma nagyon apróra vágva
1/2 teáskanál cayenne bors
1 teáskanál őrölt kömény
1/2 teáskanál garam masala
1 teáskanál őrölt koriander
1 teáskanál citromlé
1/2 teáskanál só
2,5 cm gyömbér reszelve
1 kis doboz paradicsompüré
150 ml csirke alaplé
300 ml tejszín/paleosoknak kókusztej
friss koriander vagy petrezselyem
őrölt bors
3 evőkanál olívaolaj

Elkészítés:
 
Egy tálkában összekevertem a fűszereket a citromlével és egy evőkanál vízzel. A hagymát az olajon átsütöttem, hozzáadtam a gyömbért, kevergettem néhány másodpercig, majd beletettem az edénybe a paradicsompürét, a fűszerpasztát, a csirke alaplevet, végül a tejszínt. 2-3 percig forraltam, majd a félbe vágott tojásokat beleültettem a szószba. Átmelegítettem, majd tálaltam.
Nem paleosoknak a köret rizs, amihez zöldségkeveréket adtam, kurkumát szórtam rá, így főztem puhára.

Forrás:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése