2023. február 9., csütörtök

Paszternákkrémleves no 2.

Van mág egy paszternákleves a blogon, sőt elárulom, hogy egy verzió várakozik piszkozatban is, majd arra is sort kerítek valamikor. De most ezt a rém egyszerű módot szeretném megmutatni, amiben többek között az a zseniális, hogy más zöldségekből készülő krémlevesekhez is lehet alkalmazni ezt a módszert.



Hozzávalók:

2 db paszternák
3 db burgonya

bors
1 db babérlevél
2,5 dl tejszín

Elkészítés:

A paszternákot meghámoztam, felkockáztam, egy kevés olajjal megkentem, megspricceltem, és az air fryerben majdnem puhára sütöttem. Természetesen air fryer hiányában sütőben is elkészíthető.

Közben a szintén meghámozott, felkockázott krumplit odatettem sóval, babérlevéllel főni. Amikor a paszternák megpuhult, hozzáadtam a krumplihoz, utánasóztam, borsoztam, leturmixoltam, és a tejszínnel gazdagítottam.

Ez igazán nem mondható bonyolult eljárásnak, mégis nagyon kellemes, ízgazdag leves kerekedik belőle. Garantáltan 20-25 perc alatt elkészülünk a vacsorára szánt első fogással.


2 megjegyzés: